Jūsų teisės vėlavimo atveju reguliuojamos vartotojų teisių apsaugos baziniais įstatymais ir eile rinkos poįstatyminių aktų:
- aviakompanija privalo pranešti Jums patikimus ir maksimaliai tikslius duomenis apie skrydžio vėlavimo priežastis ir trukmę. Dėl informacijos reikia kreiptis į aviakompanijos registraciją.
- Jeigu vėliau žadate paduoti į teismą arba parašyti skundą, paprašykite aviakompanijos atstovo išduoti Jums dokumentą, patvirtinantį skrydžio vėlavimo faktą.
- Vaikams iki 7 metų ir juos lydintiems keleviams būtina suteikti prieigą į motinos ir vaiko kambarį oro uosto išvykimo salėje.
- Visiems aviakompanijos keleiviams organizuojamas bagažo saugumas.
- Tuo atveju, kai skrydis vėluoja daugiau nei 2 valandas, aviakompanija privalo suteikti galimybę du kartus paskambinti telefonu arba išsiųsti du pranešimus elektroniniu paštu. Taip pat, jei skrydis būtų atidėtas daugiau nei 2 val., organizuojamas nealkoholinių gėrimų platinimas tarp keleivių.
- Karštas maitinimas turi būti Jums pateiktas, jeigu skrydis vėluoja daugiau nei 4 valandas. Karšti patiekalai turėtų būti išduodami kas 6-8 valandas, priklausomai nuo paros laiko
- Apgyvendinimas viešbutyje priklauso tiems keleiviams, kuriems skrydis sulaikytas daugiau nei 6 valandoms nakties metu ar daugiau nei 8 valandoms dienos metu.
- Jeigu skrydis vėluoja daugiau kaip 6-8 valandas, aviakompanija privalo pasirūpinti pervežimu iš oro uosto į viešbutį ir atgal (Ši taisyklė taikoma tais atvejais, kai viešbučio paslaugos suteikiamas be papildomo mokesčio).