„Ryanair” pristatė nuolatinio kliento programą

Publikuota: 14 vasario, 2019

„Ryanair“ paskelbė apie naują nuolatinio kliento programą, kainuojančią nuo 199 eurų per metus ir suteiksiančią dažnai skraidantiems žmonėms neribotą vietų „Ryanair“ lėktuvuose pasirinkimą ir pirmenybinį įlaipinimą.

Programa, pavadinta „Ryanair Choice“, yra viena iš kelių antradienį pristatytų klientų aptarnavimo patobulinimų. Oro linijų bendrovės teigimu, 199 eurų kainuojančios privilegijos yra nutaikytos į įprastus keleivius, kurie mokėtų už bilietus, tačiau tuo pačiu džiaugtųsi pirmenybiniu įlaipinimu ir kitais privalumais. Nuolatinio kliento programa pradės veikti po vasaros.

„Ryanair“ žada leisti keleiviams per 48 valandas nuo skrydžio rezervavimo pakeisti įrašytus duomenis be jokių papildomų mokesčių. Šiuo metu vien vardo pasikeitimas kainuoja 115 eurų.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

LOT paskelbė bilietų prekybą iš Vilniaus į Londono Sitį

Publikuota: 29 sausio, 2019

Lenkijos oro linijos „LOT Polish Airlines“ jau pradėjo bilietų prekybą naujuoju maršrutu Vilnius–Londono Sitis. Skrydžiai nuo 2019-05-01 bus vykdomi kiekvieną dieną.

Oro vežėjo „LOT Polish Airlines“ reisai maršrutu Vilnius–Londono Sitis bus vykdomi vienu moderniausių ir naujausių kompanijos turimų orlaivių „Embraer ERJ-190“. Vasaros sezono metu iš Vilniaus lėktuvas kils kiekvieną darbo dieną 6:30 val. ryte ir 16:55 val. vakare, taip pat šeštadienį 6:30 val., o sekmadienį – 16:55 val. Tuo tarpu iš Londono Sičio skrydžiai darbo dienomis bus vykdomi 9:35 val. ir 18:40 val., šeštadieniais taip pat bus skrendama iš ryto, o sekmadieniais – vakare. Kelionės tarp dviejų sostinių trukmė – 3 val.  

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Kokios problemos gali iškilti aviacijoje po Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos

Publikuota: 18 sausio, 2019

Po Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos Europos oro keleivių teisė, sauganti visus ES piliečius nuo atšauktų, perpildytų ir vėluojančių skrydžių, kaip ir visi kiti ES teisiniai dokumentai, nustos galioti 2019 m. kovo mėn. – nustojęs galioti reglamentas paliks net 28 % Europos keleivių vienus kovoti su sutrikdytais skrydžiais.

Visas Britanijos industrijas ir tarptautinius santykius sukrėtęs sprendimas neaplenkė ir aviacijos. 1990 m. įteisintas bendrosios rinkos įstatymas užtikrino laisvą žmonių, prekių, paslaugų ir pinigų judėjimą tarp visų ES šalių narių. Aviacijai tai reiškia, kad ES priklausančios oro linijos sąjungoje gali skraidyti be jokių suvaržymų ir papildomų sąlygų. Tačiau dabar Britanijoje beveik 30 metų galioję įstatymai nustos galioti.

Siekdama išvengti netikėtumų ir užsitikrinti ES oro linijos statusą, pigių skrydžių bendrovė „easyJet“ jau įsteigė naują savo atstovybę Austrijoje. Kita Europos skrydžių gigantė, „Ryanair“ kreipėsi į institucijas su prašymu išduoti licenciją, leidžiančią skraidyti Britanijos oro erdvėje nepriklausomai nuo būsimo „Brexit“ susitarimo. Tačiau ieškoti naujų priemonių imasi ne visi – likusios skrydžių bendrovės suskubo keisti informaciją savo tinklapiuose, kuriuose įspėjama apie galimus skrydžių atšaukimus. Jei Britanija su Europa nepasieks palankaus aviacijai susitarimo, visi skrydžiai tarp dviejų valstybių bus atšaukti.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Lietuvos oro uostai: žmonės su negalia vis dažniau renkasi keliones lėktuvais

Publikuota: 17 sausio, 2019

Pastaraisiais metais negalią turinčių ir ribotos judėsenos keliautojų srautas Lietuvos oro uostuose stabiliai didėja. Visi trys šalies oro uostai negalią turintiems keleiviams teikia pasitikimo bei palydėjimo paslaugas, personalas pasirūpina reikiamomis atvykimo ir išvykimo procedūromis, palydi iki vietos lėktuve arba iki išvykimo transporto atskridus į oro uostą. Tokie keleiviai be eilės aptarnaujami, atliekant registracijos, aviacijos saugumo patikros bei pasų kontrolės procedūras. Vilniaus ir Kauno oro uostuose neįgaliesiems ir ribotos judėsenos keleiviams nuvežti iki orlaivio naudojama speciali transporto priemonė „Ambulift“. Artimiausiu metu bus atnaujinamos ir Palangos oro uosto neįgaliųjų keleivių aptarnavimo priemonės. Negalią turintys keleiviai, kuriems reikalinga pagalba, paslaugas gali užsisakyti iš anksto. Likus ne mažiau kaip 48 val. iki skrydžio, jiems reikėtų informuoti oro linijas, su kuriomis keliauja arba kelionių organizatorių, iš kurio įsigijo skrydžio bilietus. Tačiau jeigu apie paslaugas nebus iš anksto informuojama, prireikus, jos vis tiek bus suteiktos. Tik tokiu atveju gali tekti kiek ilgiau palaukti, kol keleivį pasitiks tam specialiai apmokyti darbuotojai.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Pavasarį pradedami tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Tbilisio

Publikuota: 16 sausio, 2019

Šių metų balandžio pradžioje Vilniaus oro uostas papildys savo maršrutų krepšelį – po dešimtmečio pertraukos sostinėje vėl atsiras skrydžiai į Sakartvelo sostinę Tbilisį. Triskart per savaitę į šį miestą tiesiogiai skraidins Lietuvoje iki šiol veiklos nevykdžiusi sakartveliečių oro linijų bendrovė „Georgian Airways“.

Galimybę skristi maršrutu Vilnius-Tbilisis tris kartus per savaitę – antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais, keleiviai turės nuo balandžio 2 dienos. Oro linijų bendrovė „Georgian Airways“ šiai kelionei siūlys orlaivius „Embraer 190“, „Boeing 737-700“ ir „CRJ-100“. Skrydis iš vienos sostinės į kitą truks apie 3 valandas.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Iš Lietuvos daugiausia skrista į Jungtinę Karalystę, populiariausia tranzitinių skrydžių kryptis – į Rusiją

Publikuota: 19 gruodžio, 2018

Iš Lietuvos Respublikos lapkritį daugiausia skrista į Jungtinę Karalystę, Latviją, Vokietiją, Lenkiją ir Daniją. Tuo tarpu skrendant tranzitu per Lietuvą orlaiviai daugiausia keleivius skraidino į Rusijos Federaciją.

Daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdvėje lapkritį atliko penkios aviakompanijos – Rusijos „Aeroflot“, Latvijos „Air Baltic“, Suomijos „Finnair“, Vokietijos „Lufthansa“ bei Airijos „Ryanair“.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Kelionių organizatoriaus „Itaka“ naujienos

Publikuota: 15 gruodžio, 2018

Nuo kitų metų kovo pabaigos Kauno oro uoste pradedami pirmieji užsakomieji skrydžiai šiltų kraštų kryptimis. Skrydžių geografiją Kauno oro uoste nuo pavasario smarkiai išplės kelionių organizatorius „Itaka“.

Kauno oro uosto keleiviams „Itaka“ bendrovė ateinantį pavasarį pasiūlys tris populiarias atostogų kryptis. Antalija – besižavintiems Turkija arba svajojantiems ją pažinti. Zakinto sala – gamtos mylėtojams, norintiems visiškai atpalaiduojančių atostogų. Na, o prie Juodosios jūros įsikūrusiame įvairiaspalviame Varnos uostamiestyje veiklos randa pačių įvairiausių pomėgių ir amžiaus keliautojai.

Ateinančią vasarą „Itaka“ bendrovė visos šalies atostogautojams siūlys dar didesnes pasirinkimų galimybes tiesioginiams atostogų skrydžiams iš Lietuvos. Vilniaus oro uosto keleiviai galės skristi ilsėtis į Albaniją, Korfu, Turkiją, Madeirą, Marsa Alamą (Egiptas), Siciliją bei egzotiškąją Bė salą Madagaskare. Žiemos atostogų sezonu, kuris tęsis iki kovo pabaigos, kelionių organizatorius „Itaka“ skrendantiems iš Vilniaus siūlo vykti į Egiptą (Marsa Alamas, Taba), Fuerteventūrą ir Madeirą.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Palangos oro uosto naujienos

Publikuota: 12 gruodžio, 2018

Rekordinis 300 000-asis Palangos oro uoste aptarnautas keleivis šiandien buvo išlydėtas į Kopenhagą. Vienas iš faktorių, lėmusių keleivių skaičiaus ūgtelėjimą 2018 metais – tai pasiūlytas palankesnis vasaros sezono tvarkaraštis, patogesnis išvykimo ir atvykimo laikas.

Į 2019-uosius oro uostas žvelgia su entuziazmu. Atsižvelgiant į verslo sektoriaus poreikius, oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pavasarį pradės skrydžius Dortmundo kryptimi.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Prieš Ryanair pradėta byla dėl reikalavimo mokėti už rankinį bagažą

Publikuota: 22 spalio, 2018

Italijos antimonopolinis biuras pradėjo tyrimą prieš aviakompaniją „Ryanair” dėl jos sprendimo imti iš keleivių mokestį už galimybę pasiimti rankinį bagažą į lėktuvo saloną.

Italijos pareigūnai skaito, kad rankinis bagažas yra „svarbus transporto elementas” ir turėtų būti įtrauktas į bilieto kainą.

Nuo lapkričio keleiviai vis dar galės pasiimti nedidelį asmeninį krepšį į lėktuvo saloną, jei jis tilps po priekine sėdyne. Tačiau keleiviai turės sumokėti 9 eurus, kad galėtų pasiimti su savimi 10 kg krepšį.

Italijoje mano, kad naujoji „Ryanair” politika gali tapti nesąžininga komercine praktika, kadangi ji iškraipo galutinę bilieto kainą ir neleidžia tiksliai sulyginti su kitomis oro linijomis.

Rugpjūčio mėnesį „Ryanair” paskelbė, kad naujoji politika nukreipta ne papildomų pajamų gavimui, bet „punktualumo pagerinimui ir keleivių laipinimo į lėktuvą laiko sutrumpinimui”.

Tačiau Amerikos konsultacinės bendrovės tyrimas parodė, kad aviakompanija gavo apie 2 milijardus eurų nuo papildomų mokamų paslaugų, tokių kaip registruotas bagažas ir vietos pasirinkimas.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Naujos WizzAir bagažo taisyklės nuo lapkričio 1 d.

Publikuota: 12 spalio, 2018

Nuo lapkričio 1 d. visiems keleiviams bus leidžiama į lėktuvo saloną pasiimti vieną nemokamą rankinio bagažo vienetą, kurio didžiausi matmenys yra 40 x 30 x 20 cm ir kuris turi būti padėtas po sėdyne, esančia priešais jus.

Paslaugą „WIZZ Priority“ įsigijusiems keleiviams bus leidžiama pasiimti papildomą kelioninį krepšį, kurio didžiausi matmenys yra 55 x 40 x 23 cm.

Jeigu keleivis pasiims su savimi didesnio dydžio krepšį, jį reikės priduoti į bagažą už pinigus.

Dabartiniu metu keleivis, neturintis paslaugos „WIZZ Priority“, rankinį bagažą, kurio didžiausi matmenys 55 x 40 x 23 cm, privalo priduoti nemokamai.

Keleiviai, įsigiję Paslaugą „WIZZ Priority“ iki naujų taisyklių įsigaliojimo, kaip ir anksčiau, galės pasiimti į lėktuvo saloną vieną pagrindinį rankinio bagažo vienetą, kurio matmenys yra 55 x 40 x 23 cm, ir papildomą – iki 40x30x20 cm dydžio.

Be to, „Wizz Air“, kartu su naujų taisyklių paskelbimu, pristatė naujo tipo 10 kg registruotąjį bagažą, kuris papildys esamus 20 ir 32 kg variantus, ir ši paslauga kainuos nuo 7 eur.

Kaip kompensaciją už nepatogumus keleiviams, kurie spėjo įsigyti bilietus iki spalio 10 d. skrydžiui po lapkričio 1 d. ir nesusimokėjo už paslaugą „WIZZ Priority“, „Wizz Air” pridės 10 kg bagažo pervežimą nemokamai. Keleiviams, kurie susimokėjo už bagažo pervežimą pagal panašias išlygas, bus nemokamai suteikta Priority paslauga.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.