Sočyje esančiame oro uoste įrengtas automatinis išėjimas prie įlaipinimo

Publikuota: 19 gruodžio, 2017

Inovacinio sprendimo konstrukcinis pajėgumas yra 15 keleivių per minutę, kas žymiai paspartins priešskrydinių formalumų įgyvendinimą.

Ši technologija, vadinama „Self-boarding” vartai, atlieka keliautojų patikrinimą prieš įlaipinant į lėktuvą integruoto įrenginio, kuris nuskaito informaciją iš įlaipinimo talonų, pagalba. Be to, sistemose įrengtas keleivių informavimo ekranas. Jie yra patalpinti Rusijos vidaus skrydžių laukimo salėse ir aptarnauja išvykstančius su rankiniu bagažu iš pirmojo ir antrojo išėjimo. Klientas, kuris praėjo registraciją, turi pridėti įlaipinimo taloną prie skaitytuvo ir, jei viskas bus tinkamai, praėjimo duris atsivers automatiškai. Ši technologija leidžia be problemų nuskaityti 2D brūkšninius kodus nuo atspausdintų kelionės dokumentų arba mobiliųjų įrenginių ekrano.

“Self-boarding gate” sistema leidžia išvengti klaidų įlaipinimo metu, pašalina nekorektišką įlaipinimo dokumentų panaudojimą ir neleistiną saugos įtaisų apėjimą. Vežėjai galės gauti informaciją apie keliautojų buvimo vietą, ko dėka jie galės nuspręsti, ar reikia išimti bagažą iš lėktuvo, jei keleviai nespėja į šį skrydį.

Panašios technologijos sėkmingai veikia daugelyje Europos ir kai kuriuose Azijos oro uostuose, taip pat sostinės Domodedove.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Plataus masto rekonstrukcija nesutrukdys Norilsko oro uosto darbui

Publikuota: 18 gruodžio, 2017

Paskutinis etapas Norilsko oro uosto atnaujinimui prasidės 2018 m. birželio mėn. ir baigsis rudens pradžioje. Šią informaciją pateikė Taimyro municipaliteto darbuotojai, pažymėję, kad bilietų pardavimo pokyčiai neplanuojami.

2017 m., kai vyko pakilimo – nusileidimo takų atnaujinimas, buvo pervežta 105 tūkst. keleivių, lyginant su 120-130 tūkstanių praeitais metais. Bendrovė „Taimyr”, kuri vykdys skrydžius 2018 m. vasaros laikotarpiu, planuoja skraidyti reisu Norilskas-Krasnojarskas du kartus į dieną, 6 kartus per savaitę. Tuo paiu metu bilieto kaina į vieną pusę sudarys truputį mažiau nei 12 000 rublių. Skrydžiai į Maskvą bus vykdomi tris kartus į dieną, bilieto kaina į vieną pusę nepasikeis ir sudarys 18,74 tūkst. rublių. Be „Taimyr” kompanijos, pervežime taip pat dalyvaus S7.

Primename, kad Oro uoste rekonstrukcijos darbai prasidėjo 2016 m., tačiau dėl natūralių-klimatinių ypatumų jie gali būti atliekami tik vasarą. Projektas finansuojamas ne tik iš valstybės biudžeto (9,6 mlrd. rublių), bet ir iš „Nornikelio” investicijų (3 mlrd. rublių).

Oro uosto rekonstrukcija – svarbus renginys Norilskui. Šiauriausias Rusijos miestas, kuriame gyvena daugiau nei 100 tūkstančių žmonių, susisiekia su kitais regionais tik oro ir vandens transportu.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Pietų Korėjos Tarptautiniame Inčhono oro uoste atsidarys naujas terminalas

Publikuota: 14 gruodžio, 2017

Planuojama, kad objektas bus pradėtas eksploatuoti nuo kitų metų sausio 18 d. Antrasis keleivių terminalas galės sutikti žiemos olimpinių žaidynių svečius ir dalyvius, kurios varžybos prasidės vasario 9 d.

Šiuolaikinis terminalas aprūpintas naujausiomis technologijomis. Čia įdiegta naujausia įranga, leidžianti įgyvendinti muitinės ir imigracijos kontrolę, vykdyti karantino priemones ir atlikti saugumo užtikrinimo užduotis. Objekto viduje bus padidinta laukimo zona, ten bus atskira aikštelė tranzito keliautojams, taip pat optimizuotos automatinio aptarnavimo galimybės. Viešojo transporto (traukinių ir autobusų) laukimo salė bus bendrosios erdvės dalis su antruoju transporto centru, kas užtikrins judėjimo laisvę.

Aktyvią pagalbą terminalo lankytojams teiks robotai-gidai, kurie padės orientuotis oro uosto viduje ir suteiks naujausią informaciją. Oro uosto vadovybė ketina pagerinti tvarkaraščio pateikimą ir pagerinti objekto saugumą, naudojant pažangias SMART technologijas. Terminalo komplekso teritorijoje veiks žaidimų aikštelės ir sporto įrenginiai, galima bus naudotis kapsulinėmis patalpomis poilsiui, gėrėtis kilimo ir tūpimo takų bei orlaivių zonos apžvalga, taip pat naudotis specialia kultūrine erdve cokoliniame aukšte.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Metų aviakompanija Europoje 2017 metais – „Wizz Air”

Publikuota: 13 gruodžio, 2017

Didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje „Wizz Air“ oro linijų rinkos apdovanojimuose „Aviation 100“ pelnė „Metų aviakompanijos Europoje“ titulą (angl. European Airline of The Year).

„Aviation 100“ reitinge „Wizz Air“ įvertinta už išskirtinį metų proveržį, kai bendrovė pervežė rekordinį keleivių skaičių, toliau plečia tolimų krypčių tinklą bei Dubajuje vykusioje parodoje „Dubai AirShow“ paskelbė itin reikšmingą 146-ių „Airbus A320neo“ šeimos orlaivių užsakymą.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„Lufthansa” pirmoji Europoje gavo penkias „Skytrax” žvaigždutes

Publikuota: 6 gruodžio, 2017

Penkių žvaigždučių sertifikato gavimas leido Vokietijos aviakompanijai patekti į planetos vežėjų TOP-10, kuriems pavyko gauti aukščiausią įvertinimą. Anksčiau „Lufthansa” buvo apdovanotas prestižine premija už pirmosios klasės organizavimą, dabar visas oro vežėjo servisas buvo apdovanotas šia garbe.

Kaip pasakė aviakompanijos direktorių valdybos vadovas K.Špor, „Skytrax” suteiktas apdovanojimas apibūdina visų darbuotojų pastangas paversti „Lufthansa” vienu iš pagrindinių aukščiausios klasės vežėju. Pasiektas rezultatas buvo rimtų investicijų į oro laivyną rezultatas, visų aptarnaujamų klasių salonų modernizavimas, aukštųjų technologijų paslaugų įdiegimas ir žemės bei oro transporto paslaugų kokybės gerinimas.

„Be to, penkių žvaigždučių statuso priskyrimas oro linijų bendrovei būtų neįmanomas be aukšto kiekvieno darbuotojo profesionalumo ir premijinio lygio produktų pasiūlos klientams”, – pažymėjo K. Šporas.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Atnaujinta „Lufthansa” verslo klasės salono koncepcija

Publikuota: 30 lapkričio, 2017

Tapo žinomos kai kurios detalės apie vieną iš labiausiai įslaptintų Vokietijos aviakompanijos projektų, susijusių su verslo klasės organizavimo idėjos plėtojimu. Ji bus įdiegiama reguliariuose skrydžiuose nuo 2020 m. kartu su lėktuvo „Boeing 777-9” paleidimu eksploatavimui.

Pagrindiniu atnaujinto interjero elementu bus keleivių krėslai, kurių ergonomika pasieks naują lygį. Jie ne tik sugebės išsilankstyti, virsdami pilnaverte 2.2 m ilgio lova, bet ir užtikrins patogią padėtį tiems, kurie mėgsta miegoti ant šono. Tai galima buvo pasiekti krėslo patobulinto atlošo dėka, todėl keliautojo petys, miegant ant šono, kaip ir nuskęstų, o stuburas užimtų tiesią padėtį. Dabar kiekvienas keliautojas galės pailsėti su maksimaliu komfortu miego metu.

Pateiktas verslo klasės salonas nustato naują aviacijos pramonės standartą, užtikrinantį aukščiausią komforto lygį visos kelionės metu. Inovacinių krėslų kūrimas buvo atliekamas, dalyvaujant daugiau nei tūkstančiui „Lufthansa” keleivių, į kurių nuomonę buvo atsižvelgiama visuose darbo etapuose. Nustatyti du pagrindiniai žmonių, keliaujančių tarptautinėmis kryptimis, poreikiai, tarp kurių yra privatumas ir maksimalus patogumas miegui. Jų Vokietijos aviakompanijos kūrėjai ir stengėsi laikytis.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Naujasis Eilato oro uostas bus priduotas naudojimui 2018 m. ruden

Publikuota: 28 lapkričio, 2017

Objekto statybos projekto įgyvendinimas pasiekė lemiamą tašką. Dabar baigiami terminalo komplekso statybos darbai, dispečerinis bokštas yra visiškai pasirengęs darbui. Oro uostas taps miniatiūrine šalies pagrindinių oro vartų – Tel Avivo oro uosto Ben-Gurion – versija.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Aviakompanijų „Ryanair“ ir „Wizz Air“ bagažo politikos pasikeitimai

Publikuota: 15 spalio, 2017

Naujoji „Ryanair“ kompanijos bagažo politika startuos nuo 2017 m. lapkričio 1 d. „Priority Boarding“ keleiviai turės galimybę ir toliau į saloną įsinešti du rankinio bagažo vienetus (55cm x 40cm x 20cm ir 35cm x 20cm x 20 cm). Visi kiti keleiviai į lėktuvo vidų galės įsinešti tik vieną rankinio bagažo vienetą. Keleiviai, kurie nesutiks vieno iš rankinio bagažo vienetų nesinešti į orlaivio saloną, neturės teisės skristi. Keleiviai su vaikais turės galimybę į saloną įsinešti ir antrą rankinio bagažo vienetą („kūdikio krepšį“), sveriantį ne daugiau kaip 5 kg.

Nuo 2017 m. spalio 29 d. „Wizz Air“ kompanijos keleiviai kartu su savimi orlaivio salone galės turėti vieną rankinį bagažą, kurio išmatavimai atitiks šiuos matmenis 55 x 40 x 23 cm.
Aviakompanija taip pat pristato naują paslaugą savo keleiviams – „WIZZ Priority“, kas suteikia galimybę įsinešti į orlaivio saloną papildomą mažą bagažą (didžiausi matmenys – 40 x 30 x 18 cm) bei garantiją, kad nuo spalio 29 dienos rankinis bagažas bus patalpintas orlaivio salone, ši paslauga taikoma ir keleiviams, įsigyjantiems „WIZZ Go“, „WIZZ Plus“ ir „WIZZ Privilege Pass“.
„Wizz Air“ taip pat planuoja sumažinti leistiną registruoto bagažo svorį nuo 23 iki 20 kg, sakoma portale „Fly4Free“.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Nuo 2017 m.lapkričio mėn. 1 d. Ryanair keičia rankinio ir registruojamo bagažo pervežimo normas

Publikuota: 10 rugsėjo, 2017

Pasikeitimai:
Registruojamu bagažu galima bus pervežti bagažą iki 20 kg (anksčiau iki 15 ir 20 kg), kaina 25 €.
Rankinio bagažo normos liko tos pačios: nemokamai 2 krepšius, didesnį – 10 kg (55 cm x 40 cm x 20 cm) ir mažesnį (35 cm x 20 cm x 20 cm) vienam keleiviui, įskaitant prekes, pirktas parduotuvėse Tax Free.
Keleiviai su Priority Boarding (prioritetinis įlaipinimas – mokama paslauga, įsigijama atskirai) galės įsinešti į saloną abu rankinio bagažo krepšius.
Likę keleiviai į saloną galės pasiimti tik mažą rankinį bagažą, didesnį reikės priduoti prie įlaipinimo vartų į bagažo skyrių (nemokamai).
Naujagymiams leidžiamas mažas rankinis iki 5 kg bagažas + sudedamas vežimėlis ir automobilinė sėdynė. Sudedamą vežimėlį reikia priduoti prie trapo.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„Air Berlin” – bankrutuojanti kompanija

Publikuota: 16 rugpjūčio, 2017

Avia kompanija „Air Berlin“ pradėjo bankroto bylą, kai pagrindinis akcininkas – nacionalinės Jungtinių Arabų Emyratų oro linijos „Etihad Airways”- pristabdė finansinę pagalbą, praneša „Bloomberg“, remdamasis kompanijos pareiškimu. Atitinkami dokumentai paduoti į teismą Berlyne. Bendrovė taip pat vykdo derybas su „Lufthansa” ir kitais vežėjais dėl savo verslo dalies pardavimo. „Etihad” valdo 29,2% „Air Berlin“.

Kompanija vykdo restruktūrizaciją, siekdama sumažinti išlaidas. Verslo agentūros duomenimis, per pastaruosius šešerius metus avia kompanijos nuostoliai sudarė 2,7 mlrd.€, gryna skola pasiekė 1,2 mlrd. € ribą.
„Air Berlin“ taip pat pranešė, kad nesieks apsaugos nuo bankroto dviem padaliniams — Niki Luftfahrt ir Leisure Cargo.

“Air Berlin” vykdomasis direktorius Thomas Winkelmann pareiškė, kad kompanija „dirba nenuilstamai, kad galėtų pasiekti geriausią rezultatą iš galimų kompanijai, klientams ir darbuotojams, atsižvelgiant į susidariusias aplinkybes“ (cituoja „The Wall Street Journal”).

Lufthansa kartu su Vokietijos vyriausybe dalyvaus “Air Berlin” restruktūrizavime. Lufthansa vykdo derybas su “Air Berlin” dėl „Air Berlin Group” padalinių įsigijimo, taip pat svarsto galimybę papildomo personalo priėmimui.

Vokietijos vyriausybė pareiškė, kad ji yra pasirengusi suteikti avia kompanijai 150 milijonų € paskolą, kad ji išsilaikytų paviršiuje, rašo dienraštis. Rugsėjį šalyje laukiami visuotiniai rinkimai ir valdžia nesuinteresuota masiškame etatų mažinime balsavimo išvakarėse. “Air Berlin” kompanijoje dirba apie 8 tūkst. žmonių.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.