Vilniuje nusileido pirmasis „SCAT Airlines“ lėktuvas iš Kazachstano

Publikuota: 27 gegužės, 2018

Skrydžių bendrovė „SCAT Airlines“ gegužės 27 d. pradėjo vykdyti skrydį iš Vilniaus oro uosto į Kazachstano sostinę Astaną. Tai pirmasis įmonės žingsnis ne tik į Baltijos, bet ir Europos Sąjungos šalis.

„SCAT Airlines“ lėktuvai iš Vilniaus į Astaną kils du kartus per savaitę – ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Reisus nuo 115 vietų „Boeing 737-700“, skrydis truks 4 val. 40 minučių. Per Astaną „SCAT Airlines“ keleiviai galės pasiekti ir kitus Kazachstano miestus: Almatą, Šymkentą, Aktobę, Pavlodarą, Oskemeną bei susisiekti su Kinija. Bilietų prekyba iš Vilniaus į Astaną ir atgal – jau pradėta: bilieto kaina į vieną pusę siekia 165 Eur, į abi puses – 250 Eur.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„LOT“ pradėjo skrydžius į Varšuvą iš Kauno oro uosto

Publikuota: 22 gegužės, 2018

Iš Kauno oro uosto lėktuvai reguliariai pradėjo kilti Varšuvos kryptimi, nuo šiol iš Kauno skraidys nuolatos. „LOT“ tapo pirmąja Kauno oro vartuose veiklą pradėjusia ne žemų kaštų oro bendrove.

Naujuoju maršrutu iš Kauno į Lenkijos sostinę keleiviai galės skristi kiekvieną savaitės dieną, išskyrus sekmadieniais. Iš Kauno į Varšuvos Šopeno oro uostą laineris kils 06:15 val., o iš Varšuvos į Kauną – 22:35 val. Kelionė, kurios trukmė 1 val. 10 min., bus vykdoma 78 vietas turinčiais lėktuvais „Bombardier Q400“, turinčiais verslo, aukščiausią ekonominę ir ekonominę klases.

Dėl „LOT“ atėjimo pasikeis Kauno oro uosto profilis, jame veiklą vykdys jau ne vien tik žemų sąnaudų oro linijos. „LOT“ taps trečiąja oro bendrove, veikiančia visuose trijuose šalies oro uostuose.

Šiuo metu „LOT“ į Varšuvą iš Vilniaus siūlo skristi penkis kartus per dieną, o iš Palangos – šešis kartus per savaitę.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„Ryanair“ keičia registracijos į skrydį tvarką

Publikuota: 16 gegužės, 2018

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ griežtina taisykles keleiviams, bilietus įsigyjantiems be papildomo rezervuotos vietos mokesčio. Nuo birželio 13 d. tie, kurie papildomai nesumokės už pasirinktą vietą orlaivio salone, registruotis į skrydį galės pradėti tik iki jo likus 48 valandoms. Susimokėjusiems už vietą niekas nesikeis – jie registracijai turės 60 dienų. Anksčiau bilietus įsigijusiems ir su šiomis sąlygomis nesutinkantiems keleiviams siūloma kelionę atšaukti, o bendrovė yra pasiruošusi grąžinti pinigus už įsigytus bilietus per 5 darbo dienas. Pasirinkti vietą lėktuve kainuoja papildomai. Tie, kurie jos nepasirenka, lėktuve susodinami atsitiktine tvarka.

Beje, dabar jau neužtenka parodyti įlaipinimo paso telefono ekrane – tokiu būdu jis galios tik tuo atveju, jeigu keleivis turės „Ryanair“ programėlę. Kitaip teks turėti ant popieriaus atspausdintą įlaipinimo pasą.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Dėl orlaivių pilotų streiko Frankfurto oro uoste užstrigo šimtai žmonių

Publikuota:

Oro linijos „Brussels Airlines“ šią savaitę dėl streikų atšaukė tris ketvirtadalius visų skrydžių. Ši protesto akcija buvo surengta verdant platesniam ginčui dėl darbo užmokesčio Vokietijos viešajame sektoriuje, į kurį taip pat yra įsivėlusios komunalinių paslaugų įmonės, vaikų darželiai ir savivaldybių administracijos. „Ver.di“ pirmadienį pranešė, kad streiką taip pat planuojama surengti Miuncheno oro uoste. Profsąjunga reikalauja, kad maždaug 2,3 mln. viešojo sektoriaus darbuotojų darbo užmokestis būtų padidintas 6 proc. arba bent 200 eurų.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Atsinaujina Vilniaus oro uosto terminalas

Publikuota: 11 gegužės, 2018

Šiuo metu statybos darbai vyksta terminalo centrinėje zonoje, kurioje jau užbaigti ardymo darbai, įrengtos naujos grindys, montuojama pasienio patikrai skirta įranga. Pradedamos keisti ir čia esančios inžinerinės sistemos bei liftai. Po rekonstrukcijos keleiviai galės džiaugtis pertvarkyta ir išplėsta pasų patikros zona, moderniomis parduotuvėmis bei atnaujintomis skrydžių laukimo salėmis.

Pirmasis Vilniaus oro uosto terminalo rekonstrukcijos etapas turėtų būti užbaigtas dar šią vasarą. Tuomet iš karto už aviacijos saugumo patikros bus atidaryta pagal didžiausių ir pažangiausių pasaulio oro uostų pavyzdį suprojektuota pereinama (angl. walk–through) parduotuvė, užimsianti 800 kv. m plotą.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Pernu oro uosto rekonstrukcija bus baigta iki 2020 m. vidurio

Publikuota: 3 gegužės, 2018

Planuojama, kad Pernu oro uosto rekonstrukcija bus baigta iki 2020 m. birželio mėn. Ryšium su remonto darbais, oro uostas bus uždarytas vieneriams metams visiems skrydžiams. Šiandien vykdomas oro uosto projektavimas. Projektavimo darbų kaina yra apie 2,7 milijonų eurų.

Po rekonstrukcijos, Pernu oro uostas galės kasmet aptarnauti iki 50 tūkstančių keleivių. Atnaujinto kilimo ir tūpimo tako matmenys bus apie 2000×30 metrų, o oro uosto komplekso plotas – apie 600 kvadratinių metrų. Be to, oro uoste planuojama pastatyti pagalbines patalpas ir atnaujinti aerodromų infrastruktūrą.

Oro uostas, atitinkantis visus ICAO standartus, leis atlikti tarptautinius užsakomuosius skrydžius iš Pernu ir padidinti šio kurortinio miesto patrauklumą turistams.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„Flydubai” planuoja per 10-15 metų visiškai atnaujinti oro linijų parką

Publikuota: 1 gegužės, 2018

„Arabų vežėjas ketina žymiai padidinti savo oro laivyną” – paaiškino vyresnysis viceprezidentas D. Efendi. „Boeing” koncerno 225 lėktuvų pirkimo sutartis, kuri atsieis pirkėjui 27 milijardus dolerių, 2017 m. buvo pasirašyta Dubajaus avia salono pravedimo metu. Sutarties sąlygos numato MAX 8,9 ir 10 modelių pristatymą.

2018 m. „Flydubai” pradėjo eksploatuoti „Boeing 737 MAX 8” lėktuvus. Dabar aviakompanija turi 6 tokio tipo lėktuvus. Anot D. Efendi, „Flydubai” oro laivynas turi 61 lėktuvą, šiais metais papildomai pasipildys dar 4-iais. Toliau jau užsakyti 225 lėktuvai „Boeing 737 MAX”, kurie bus pristatyti per 10-15 metų laikotarpį. Skrydžiai naujais lėktuvais ekonominės klasės keleiviams bus vykdomi pagal senus tarifus, o verslo klasės klientams reikės papildomai mokėti, kadangi šiuose laineriuose aukštesnis komforto lygis. Pavyzdžiui, keliautojai galės paversti savo kėdę patogia lova.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Aviakompanija „Qatar Airways” tapo Italijos futbolo klubo „Roma” tituliniu rėmėju

Publikuota: 25 balandžio, 2018

Aviakompanija „Qatar Airways” paskelbė apie ilgalaikio partnerystės susitarimo su Italijos futbolo klubu „Roma” pasirašymą, kas dar kartą pabrėžė, kad viena iš labiausiai apdovanojamų oro linijų bendrovių yra palanki Italijai. „Qatar Airways” taps FK „Roma” tituliniu rėmėju, nes pasirašytas stambiausias klubo istorijoje susitarimas. Aviakompanijos logotipas puoš žaidėjų formą iki 2020/21 sezono pabaigos.

Tapusi klubo partneriu, „Qatar Airways” galės ne tik suvienyti milijonus FK „Roma” gerbėjų, bet ir pritraukti naujus potencialius gerbėjus visame pasaulyje. Aviakompanija taps septintu tituliniu rėmėju per 90 klubo egzistavimo metų.

Susitarimas dėl partnerystės dar labiau sustiprina aviakompanijos „Qatar Airways” buvimą Italijos rinkoje. Šiuo metu oro linijų bendrovė du kartus per dieną vykdo skrydžius į Romą ir Milaną, taip pat kasdieninius skrydžius į Veneciją ir Pizą.

Aviakompanija toliau įgyvendina plataus užmojo planus dėl savo įtakos plėtojimo ir šiemet atidarys keletą naujų įdomių krypčių, įskaitant Langkavį Malaizijoje, Danangą Vietname, Bodrumą ir Antaliją Turkijoje, Mikonosą Graikijoje ir Malagą Ispanijoje.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

„Singapore Airlines” gavo pirmąjį pasaulyje „Boeing 787-10”

Publikuota: 5 balandžio, 2018

Aviakompanija „Singapore Airlines” pasveikino pirmąjį keleivinį lėktuvą „Boeing 787-10, kuris atvyko į Singapūrą iš „Boeing” gamyklos Šiauriniame Čarlstone, Šiaurės Karolina. „Singapore Airlines” tapo pirmąja aviakompanija, kuri įsigijo naujausią orlaivio modelį. Reguliarūs komerciniai skrydžiai šiuo lėktuvu bus vykdomi jau nuo kito mėnesio.

„Singapore Airlines” orlaiviai 787-10 bus naudojami skrydžiams, kurių trukmė iki 8 valandų. Pirmosios kryptys, kuriomis naujasis orlaivis skris nuo 2018 m. gegužės mėnesio, bus Osaka, Japonija ir Pertas, Australija. Iki to laiko orlaivis atliks keletą skrydžių į Bankoką ir Kuala-Lumpūrą įgulos paruošimo tikslu.

Boeing 787-10 ilgis – 68 metrai, tai ilgiausias lėktuvas iš Boeing Dreamliner serijos, kurio konstrukcijoms panaudotos aukštųjų technologijų lengvos kompozitinės medžiagos. Nepralenkiamas našumas ir pačios naujausios technologijos užtikrina maksimalų komfortą keleiviams, įskaitant tylų, sklandų variklių darbą, didelius automatiškai užsidarančius langus, reguliuojamą šviesą ir švaresnį orą.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.

Įvykdytas pirmasis istorijoje tiesioginis skrydis be nusileidimo iš Australijos į Europą

Publikuota: 25 kovo, 2018

Sėkmingai įvykdytas pirmasis istorijoje tiesioginis skrydis be nusileidimo iš Australijos į Europą. Lėktuvas su 200 keleivių ir 16 įgulos narių pakilo iš Perto miesto Australijoje ir po daugiau nei 17 valandų trukusio skrydžio nusileido Londone.

[tp_popular_destinations_airlines_shortcodes]
Airline cannot be blank.