Kokie lėktuvai yra saugesni: sovietiniai ar užsienio „Boeing” ir „Airbus”? Pasakoja lėktuvo pilotas

Yra keletas orlaivių saugos įvertinimų. Vienam iš rodiklių priskiriamas tam tikro tipo orlaivio bendras priskraidymo laikas, kuris paskui padalijamas iš katastrofų su mirtimi skaičiaus.

Po to mes gauname skaičių: kiek šio tipo orlaivių turi priskraidyti visi kartu, kad įvykdytų viena lėktuvo avarija.

„Boeing 777” – per visą skrydžių istoriją nebuvo nei vienos tokio tipo orlaivio avarijos. Išleidimo metai -1995 iki dabar.

„Airbus A380” – lygiai taip pat, nei vienos avarijos su aukomis. Išleidimo metai – 2005 iki dabar.
„Airbus A340” – labai patikimas orlaivis, su kuriuo nebuvo nei vienos katastrofos, tačiau, deja, jis jau nebegaminamas … Išleidimo metai: nuo 1993 m. – 2010 m.

Ketvirtas iš eilės seka Boeing 747 – suskaičiuota po 1 katastrofą kas kiekvienas 17.358.500 skrydžių valandas.

Penktą vietą užima „Boeing 737” – 1 katastrofa kas kiekvienas 16 047 900 skrydžių valandas.
Deja, sovietinių užimama vieta nėra pirmosiose gretose, na ir šie lėktuvai beveik jau niekur neskraido.

14-ą vietą užima Tu-134, rodiklis – 1,087,600 skrydžių valandų vienai katastrofai.

17-ą vietą užima Tu-154, rodiklis – 1,041,000 skrydžių valandų vienai katastrofai.

18-ą vietą užima „Il-76”, rodiklis – 549.900 skrydžių valandų vienai katastrofai.

Kaip matote, sovietinė technika nėra patikimesnė nei šiuolaikiniai orlaiviai. Ji pagaminta jau pakankamai seniai ir šie rodikliai buvo labai geri tais laikais, bet ne šiandien. Jie keičiami naujos kartos orlaiviais.

Rasti ir nusipirkti lėktuvo bilietą