Ar lėktuve yra gydytojas?

Neplanuotas nusileidimas dėl keleivio sunegalavimo gali kainuoti oro bendrovei nuo kelių dešimčių ik kelių šimtų tūkstančių eurų, priklausomai nuo pasaulio vietos ir oro uosto galimybių.
Pavyzdžiui, jei koks nors keleivis sunegaluoja dar skrydžio pradžioje, lėktuvas negali tiesiog apsisukti ir sugrįžti, nes yra per sunkus – tenka išpilti didžiąją dalį degalų. Kartais tenka leistis oro uostuose, kurie nėra labai aktyvūs ir neteikia lėktuvų priežiūros paslaugų. Tai – vėl papildomi kaštai. Net jei lėktuve yra gydytojas, jis sprendimų nepriima – jis vis tiek yra tik keleivis. Sprendimus priima lėktuvo kapitonas. Jis dažnai pasitaria su darbdaviu, kuris ant žemės pasikalba su savo medikais. Egzistuoja kompanijos, kurios turi medikų komandas ir teikia savotiškas diagnostikos paslaugas pagal ligonio būklės apibūdinimą. Tai savotiškos organizacijos, nes jų užduotis nėra išgelbėti žmogų, o padėti oro linijoms minimizuoti riziką ir išlaidas.

Rasti ir nusipirkti lėktuvo bilietą